Hyundai
pnie się do góry.

Mocna pozycja w Europie i świetna oferta

Aktualna oferta Hyundai staje się coraz bardziej atrakcyjna z każdym nowym modelem. Koreańczycy błyskawicznie się uczą i w wielu aspektach zostawiają w tyle europejską konkurencję. Oferują auta na wskroś nowoczesne i na każdym kroku demonstrują swą siłę. Ujawnia się ona choćby w najnowszym wcieleniu wyczynowego, elektrycznego Ioniqa 5 N i w rodzinnym Santa Fe. Układankę uzupełnia uszyta na miarę finansowa oferta wyprzedażowa. Warto ją bliżej poznać.

Trudno się dziwić, że Hyundai odnosi sukcesy w globalnym ujęciu rynkowym. Ma w ofercie przedstawicieli klasycznych segmentów, zmyślne crossovery i praktyczne, duże SUV-y. W portfolio koreańskiej marki nie brakuje nowoczesnych aut elektrycznych, hybryd typu HEV i plug-in. Każdy znajdzie coś dla siebie. Potwierdzają to wyniki sprzedaży z polskiego rynku. W 2023 r. koncern z Azji zajął piąte miejsce z wynikiem ocierającym się o 27 tys. aut. Świetny wynik. Numer jeden w gamie to Tucson – na wszechstronnego SUV-a zdecydowało się blisko 11 tys. klientów. Rośnie natomiast liczba osób wybierających ekologiczne napędy. Dlaczego? Hyundai opracował wyjątkowo oszczędne i jednocześnie dynamiczne silniki zasilane prądem. Ich zasięgi dorównują wariantom spalinowym, a koszty bieżącej eksploatacji są wyraźnie niższe.

Oprócz napędów w pełni elektrycznych, Hyundai oferuje także wydajne hybrydy. Te znajdziemy w koreańskich SUV-ach. Cechują się niskim zapotrzebowaniem na paliwo i wysoką sprawnością. Plug-iny możemy ładować z gniazdka i w mieście przez wiele kilometrów poruszać się wyłącznie na prądzie. HEV to natomiast bardziej uniwersalny format napędu. Odzyskuje energię podczas hamowania i oddaje ją w aglomeracyjnych korkach, a także poza miejskim zgiełkiem. Na przeciwległym biegunie znajdziemy samochody z dywizji N. To sportowe maszyny z osiągami i dźwiękiem rodem z rajdów WRC. Hyundai przygotował się do walki o europejskiego klienta, przedstawiając kompletną ofertę. Do tego podkreśloną sporymi upustami.

Hyundai
Tucson

Jeden z najważniejszych modeli Hyundaia otrzymał świetne warunki finansowe. Suma upustów sięga obecnie aż 22 690 zł. Auto możemy użytkować w najmie długoterminowym lub leasingu Easy Move On – od 606 zł netto miesięcznie.

Hyundai
Tucson

Jeden z najważniejszych modeli Hyundaia otrzymał świetne warunki finansowe. Suma upustów sięga obecnie aż 22 690 zł. Auto możemy użytkować w najmie długoterminowym lub leasingu Easy Move On – od 606 zł netto miesięcznie.

Tucson to lider Hyundaia nie tylko w Polsce, lecz również na Starym Kontynencie. Ten model mocno namieszał w konserwatywnej klasie kompaktowych SUV-ów. W specyfikacji N-Line wygląda rasowo i przypadnie do gustu kierowcom o dynamicznym usposobieniu. Dzięki 19-calowym felgom, utrzymanemu w ciemnym kolorze grillowi oraz tapicerce skórzano-zamszowej łączy cechy sportowca z autem o charakterze rodzinnym.

Tucson to duży, przestronny SUV. Ma 450 cm długości i 186,5 cm szerokości. Jego rozstaw osi wynosi 268 cm, a prześwit 17 cm. Możemy go dość swobodnie personalizować, dzięki czemu każdy znajdzie dla siebie odpowiednią specyfikację. W kabinie z powodzeniem zmieści rodzinę, a bagażnik pochłonie wakacyjny ekwipunek – od 577 do 1799 l. Pokrywa może unosić się elektrycznie, co ułatwi pakowanie zakupów lub innych dużych przedmiotów.

Mocne, doładowane silniki benzynowe, a także dopracowane hybrydy – Tucson ma ofertę kompletną. Klasyka gatunku to 1.6 T-GDI o mocy 150 KM. W standardzie ma skrzynię manualną, a w opcji dwusprzęgłowy automat DCT. Klasyczna hybryda typu HEV świetnie sprawdzi się natomiast w mieście. Rozwija 230 KM, współpracuje z napędem na przednią lub obie osie i zużywa w średnim rozrachunku od 5,5 do 6,6 l. Idealny przepis na miejską eksploatację.

Szczyt gamy zarezerwowano dla specyfikacji PHEV. Tutaj mamy do dyspozycji aż 265 KM i 350 Nm. 6-biegowy automat przekazuje parametry na cztery koła, co zapewnia optymalną przyczepność w każdych warunkach. Ponadto hybryda potrafi przejechać w trybie elektrycznym do 74 kilometrów w mieście (WLTP). Przy regularnym uzupełnianiu energii w akumulatorze średnie zużycie paliwa to zaledwie 1,4 l.

Bestsellerowy Tucson spełni oczekiwania zarówno aktywnego singla, jak i rodziny wymagającej komfortu i przestrzeni. Został rozsądnie wyceniony, wyposażony w wiele nowinek technologicznych z zakresu wygody i bezpieczeństwa, a także uzbrojony w nowoczesne, oszczędne jednostki napędowe. Miękka i klasyczna hybryda, a także plug-in. Niskie zapotrzebowanie na paliwo przy dobrej dynamice.

Hyundai
Tucson

Jeden z najważniejszych modeli Hyundaia otrzymał świetne warunki finansowe. Suma upustów sięga obecnie aż 22 690 zł. Auto możemy użytkować w najmie długoterminowym lub leasingu Easy Move On – od 606 zł netto miesięcznie.

1

Tucson to lider Hyundaia nie tylko w Polsce, lecz również na Starym Kontynencie. Ten model mocno namieszał w konserwatywnej klasie kompaktowych SUV-ów. W specyfikacji N-Line wygląda rasowo i przypadnie do gustu kierowcom o dynamicznym usposobieniu. Dzięki 19-calowym felgom, utrzymanemu w ciemnym kolorze grillowi oraz tapicerce skórzano-zamszowej łączy cechy sportowca z autem o charakterze rodzinnym.

2

Tucson to duży, przestronny SUV. Ma 450 cm długości i 186,5 cm szerokości. Jego rozstaw osi wynosi 268 cm, a prześwit 17 cm. Możemy go dość swobodnie personalizować, dzięki czemu każdy znajdzie dla siebie odpowiednią specyfikację. W kabinie z powodzeniem zmieści rodzinę, a bagażnik pochłonie wakacyjny ekwipunek – od 577 do 1799 l. Pokrywa może unosić się elektrycznie, co ułatwi pakowanie zakupów lub innych dużych przedmiotów.

3

Mocne, doładowane silniki benzynowe, a także dopracowane hybrydy – Tucson ma
ofertę kompletną. Klasyka gatunku to 1.6 T-GDI o mocy 150 KM. W standardzie ma
skrzynię manualną, a w opcji dwusprzęgłowy automat DCT. Klasyczna hybryda typu HEV
świetnie sprawdzi się natomiast w mieście. Rozwija 230 KM, współpracuje z napędem na
przednią lub obie osie i zużywa w średnim rozrachunku od 5,5 do 6,6 l. Idealny przepis na
miejską eksploatację.

4

Szczyt gamy zarezerwowano dla specyfikacji PHEV. Tutaj mamy do dyspozycji aż 265 KM i 350 Nm. 6-biegowy automat przekazuje parametry na cztery koła, co zapewnia optymalną przyczepność w każdych warunkach. Ponadto hybryda potrafi przejechać w trybie elektrycznym do 74 kilometrów w mieście (WLTP). Przy regularnym uzupełnianiu energii w akumulatorze średnie zużycie paliwa to zaledwie 1,4 l.

5

Bestsellerowy Tucson spełni oczekiwania zarówno aktywnego singla, jak i rodziny wymagającej komfortu i przestrzeni. Został rozsądnie wyceniony, wyposażony w wiele nowinek technologicznych z zakresu wygody i bezpieczeństwa, a także uzbrojony w nowoczesne, oszczędne jednostki napędowe. Miękka i klasyczna hybryda, a także plug-in. Niskie zapotrzebowanie na paliwo przy dobrej dynamice.

Hyundai
Kona

Najnowszy SUV w gamie Hyundaia wyprzedza swoje czasy stylizacją nadwozia. Gdzie się pojawi, tam wzbudza powszechne zainteresowanie. W ramach bieżącej akcji promocyjnej na każdą wersję przewidziano rabat w wysokości 6 tys. zł. Kolejny argument to pakiet serwisowy lub ubezpieczenie OC, AC i NW za 0 zł. Jeśli wybierzemy Leasing Easy Move On, możemy użytkować Konę już od 684 złotych netto miesięcznie.

Hyundai
Kona

Najnowszy SUV w gamie Hyundaia wyprzedza swoje czasy stylizacją nadwozia. Gdzie się pojawi, tam wzbudza powszechne zainteresowanie. W ramach bieżącej akcji promocyjnej na każdą wersję przewidziano rabat w wysokości 6 tys. zł. Kolejny argument to pakiet serwisowy lub ubezpieczenie OC, AC i NW za 0 zł. Jeśli wybierzemy Leasing Easy Move On, możemy użytkować Konę już od 684 złotych netto miesięcznie.

Pierwsza generacja Kony znalazła na świecie ponad 1,5 mln klientów. Druga ma wszelkie argumenty, by wyśrubować ten wynik. Wpisuje się w nowy język stylizacyjny marki i pozycjonuje między segmentem B i C. Występuje w czterech specyfikacjach wyposażeniowych, spośród których N Line trafi do tych z żyłką sportowca. 435 cm długości i 16 cm prześwitu. Recepta na udany związek z miastem, szutrem i autostradami.

Kompaktowy SUV to nie tylko atrakcyjne opakowanie z efektowną diodową listwą, lecz również pojemne wnętrze. Rozstaw osi na poziomie 266 cm zapewnia wygodną przestrzeń w dwóch rzędach. Względem poprzednika miejsca na kanapie jest aż o 8 cm więcej. Docenimy też wysokiej próby materiały wykończeniowe i foremny bagażnik mieszczący od 466 do 1300 l. W opcji pokrywa unosi się elektrycznie.

Lista wyposażenia Kony jest długa. To chociażby podgrzewane i wentylowane fotele z trzystopniową regulacją. Rzadkością w tym segmencie jest przezierny wyświetlacz z szatą graficzną wysokiej klasy. Równie dobrze przedstawiają się dwa wyświetlacze o przekątnej 12,3 cala. Centralny współpracuje z kamerą cofania o zasięgu 360 stopni i nagłośnieniem Bose. Łączność ze smartfonami opartymi na Android Auto i Apple CarPlay jest bezprzewodowa.

W standardzie Kona oferuje benzynowy motor 1.0 T-GDI o mocy 120 KM. Możemy go sparować z manualną lub automatyczną, dwusprzęgłową skrzynią DCT. Miłośnicy sportowych osiągów powinni postawić na 198-konny silnik 1.6 T-GDI. Z automatem przyspiesza do setki w 7,8 sekundy i rozpędza się do 210 km/h. 265 Nm zapewnia dobrą elastyczność na autostradzie.

Kona to także wersja hybrydowa. HEV generuje 141 KM i zużywa w cyklu mieszanym od 4,5 do 4,8 l. Zasięg międzytankowania wyraźnie przekracza 800 km. Ofertę uzupełnia wariant w pełni elektryczny. Topowa specyfikacja dysponuje akumulatorem o pojemności 65,4 kWh netto. Ma 218 KM i 255 Nm, co przekłada się na bardzo dobre osiągi – 7,8 s do setki. Maksymalny zasięg wynosi aż 683 km w cyklu miejskim według WLTP.

Hyundai
Kona

Najnowszy SUV w gamie Hyundaia wyprzedza swoje czasy stylizacją nadwozia. Gdzie się pojawi, tam wzbudza powszechne zainteresowanie. W ramach bieżącej akcji promocyjnej na każdą wersję przewidziano rabat w wysokości 6 tys. zł. Kolejny argument to pakiet serwisowy lub ubezpieczenie OC, AC i NW za 0 zł. Jeśli wybierzemy Leasing Easy Move On, możemy użytkować Konę już od 684 złotych netto miesięcznie.

1

Pierwsza generacja Kony znalazła na świecie ponad 1,5 mln klientów. Druga ma wszelkie argumenty, by wyśrubować ten wynik. Wpisuje się w nowy język stylizacyjny marki i pozycjonuje między segmentem B i C. Występuje w czterech specyfikacjach wyposażeniowych, spośród których N Line trafi do tych z żyłką sportowca. 435 cm długości i 16 cm prześwitu. Recepta na udany związek z miastem, szutrem i autostradami.

2

Kompaktowy SUV to nie tylko atrakcyjne opakowanie z efektowną diodową listwą, lecz również pojemne wnętrze. Rozstaw osi na poziomie 266 cm zapewnia wygodną przestrzeń w dwóch rzędach. Względem poprzednika miejsca na kanapie jest aż o 8 cm więcej. Docenimy też wysokiej próby materiały wykończeniowe i foremny bagażnik mieszczący od 466 do 1300 l. W opcji pokrywa unosi się elektrycznie.

3

Lista wyposażenia Kony jest długa. To chociażby podgrzewane i wentylowane fotele z trzystopniową regulacją. Rzadkością w tym segmencie jest przezierny wyświetlacz z szatą graficzną wysokiej klasy. Równie dobrze przedstawiają się dwa wyświetlacze o przekątnej 12,3 cala. Centralny współpracuje z kamerą cofania o zasięgu 360 stopni i nagłośnieniem Bose. Łączność ze smartfonami opartymi na Android Auto i Apple CarPlay jest bezprzewodowa.

4

W standardzie Kona oferuje benzynowy motor 1.0 T-GDI o mocy 120 KM. Możemy go sparować z manualną lub automatyczną, dwusprzęgłową skrzynią DCT. Miłośnicy sportowych osiągów powinni postawić na 198-konny silnik 1.6 T-GDI. Z automatem przyspiesza do setki w 7,8 sekundy i rozpędza się do 210 km/h. 265 Nm zapewnia dobrą elastyczność na autostradzie.

5

Kona to także wersja hybrydowa. HEV generuje 141 KM i zużywa w cyklu mieszanym od 4,5 do 4,8 l. Zasięg międzytankowania wyraźnie przekracza 800 km. Ofertę uzupełnia wariant w pełni elektryczny. Topowa specyfikacja dysponuje akumulatorem o pojemności 65,4 kWh netto. Ma 218 KM i 255 Nm, co przekłada się na bardzo dobre osiągi – 7,8 s do setki. Maksymalny zasięg wynosi aż 683 km w cyklu miejskim według WLTP.Kona to także wersja hybrydowa. HEV generuje 141 KM i zużywa w cyklu mieszanym od 4,5 do 4,8 l. Zasięg międzytankowania wyraźnie przekracza 800 km. Ofertę uzupełnia wariant w pełni elektryczny. Topowa specyfikacja dysponuje akumulatorem o pojemności 65,4 kWh netto. Ma 218 KM i 255 Nm, co przekłada się na bardzo dobre osiągi – 7,8 s do setki. Maksymalny zasięg wynosi aż 683 km w cyklu miejskim według WLTP.

Hyundai
Bayon

Najmniejszy crossover w gamie Hyundaia to jedna z najciekawszych ofert na rynku. Jego stylizacja przywołuje na myśl filmy o przyszłości. Futurystyczne kształty okraszono solidnymi rozmiarami i sprawdzonymi jednostkami napędowymi. Teraz Bayon został mocno przeceniony. Wszystkie odmiany otrzymały upust w wysokości 13 tys. zł. Dla tych, którzy zdecydują się na leasing Easy Move On, auto będzie dostępne już od 473 zł netto miesięcznie. To jedna z najlepszych ofert w klasie.

Hyundai
Bayon

Najmniejszy crossover w gamie Hyundaia to jedna z najciekawszych ofert na rynku. Jego stylizacja przywołuje na myśl filmy o przyszłości. Futurystyczne kształty okraszono solidnymi rozmiarami i sprawdzonymi jednostkami napędowymi. Teraz Bayon został mocno przeceniony. Wszystkie odmiany otrzymały upust w wysokości 13 tys. zł. Dla tych, którzy zdecydują się na leasing Easy Move On, auto będzie dostępne już od 473 zł netto miesięcznie. To jedna z najlepszych ofert w klasie.

Bayon ma 418 cm długości i 177,5 cm szerokości. Jego rozstaw osi to 258 cm. To poziom aut kompaktowych sprzed dekady. Wyróżnia się odważna stylizacją i ciekawym uformowaniem reflektorów LED. Na 17-calowych obręczach ze stopów lekkich i z czarnymi dodatkami kontrastującymi z metalicznymi lakierami auto prezentuje się wyjątkowo atrakcyjnie.

Kabina Hyundaia z powodzeniem zmieści czworo dorosłych. Fotele są wygodne, z odpowiednim wyprofilowaniem bocznym. Do tego doliczamy bagażnik, który zawstydzi niejedno auto kompaktowe. W standardowej konfiguracji mieści 411 l. Ma foremny kształt i dość nisko poprowadzony próg załadunkowy. Jeśli potrzebujesz więcej, wystarczy kilka ruchów, by powiększyć przestrzeń do 1205 l.

Kokpit Bayona urządzono nowocześnie i ergonomicznie. Przełączniki mamy pod ręką, a kierownica pewnie leży w dłoniach. Podobnie jak w większych modelach, tak i tu kokpit mogą zdobić zaawansowane ekrany o wysokiej rozdzielczości i ciekawej szacie graficznej. W topowej specyfikacji oba mają 10,25 cala. Duży plus za łatwą obsługę i wydajny system audio sygnowany przez markę Bose.

Bayon może pochwalić się wieloma systemami z zakresu bezpieczeństwa, m.in. inteligentnym tempomatem oraz systemem utrzymującym auto w zadanym pasie ruchu. Hyundai potrafi też monitorować martwe pole i zminimalizuje zagrożenie, jeśli wykryje kurs kolizyjny z innym pojazdem. Trudno także przejść obojętnie obok 5-letniej gwarancji bez limitu kilometrów.

Do napędu Bayona oddelegowano konstrukcję benzynową 1.0 T-GDI. Ma doładowanie i 100 KM, co przekłada się na odpowiednie osiągi. Do wyboru mamy skrzynię manualną lub automatyczną, dwusprzęgłową. Średnie zużycie paliwa nieznacznie przekracza 5 l. Istotne, że masa własna Hyundaia to ok. 1100 kg. Jeden z najlżejszych pojazdów w segmencie.

Hyundai
Bayon

Najmniejszy crossover w gamie Hyundaia to jedna z najciekawszych ofert na rynku. Jego stylizacja przywołuje na myśl filmy o przyszłości. Futurystyczne kształty okraszono solidnymi rozmiarami i sprawdzonymi jednostkami napędowymi. Teraz Bayon został mocno przeceniony. Wszystkie odmiany otrzymały upust w wysokości 13 tys. zł. Dla tych, którzy zdecydują się na leasing Easy Move On, auto będzie dostępne już od 473 zł netto miesięcznie. To jedna z najlepszych ofert w klasie.

1

Bayon ma 418 cm długości i 177,5 cm szerokości. Jego rozstaw osi to 258 cm. To poziom aut kompaktowych sprzed dekady. Wyróżnia się odważna stylizacją i ciekawym uformowaniem reflektorów LED. Na 17-calowych obręczach ze stopów lekkich i z czarnymi dodatkami kontrastującymi z metalicznymi lakierami auto prezentuje się wyjątkowo atrakcyjnie.

2

Kabina Hyundaia z powodzeniem zmieści czworo dorosłych. Fotele są wygodne, z odpowiednim wyprofilowaniem bocznym. Do tego doliczamy bagażnik, który zawstydzi niejedno auto kompaktowe. W standardowej konfiguracji mieści 411 l. Ma foremny kształt i dość nisko poprowadzony próg załadunkowy. Jeśli potrzebujesz więcej, wystarczy kilka ruchów, by powiększyć przestrzeń do 1205 l.

3

Kokpit Bayona urządzono nowocześnie i ergonomicznie. Przełączniki mamy pod ręką, a kierownica pewnie leży w dłoniach. Podobnie jak w większych modelach, tak i tu kokpit mogą zdobić zaawansowane ekrany o wysokiej rozdzielczości i ciekawej szacie graficznej. W topowej specyfikacji oba mają 10,25 cala. Duży plus za łatwą obsługę i wydajny system audio sygnowany przez markę Bose.

4

Bayon może pochwalić się wieloma systemami z zakresu bezpieczeństwa, m.in. inteligentnym tempomatem oraz systemem utrzymującym auto w zadanym pasie ruchu. Hyundai potrafi też monitorować martwe pole i zminimalizuje zagrożenie, jeśli wykryje kurs kolizyjny z innym pojazdem. Trudno także przejść obojętnie obok 5-letniej gwarancji bez limitu kilometrów.

5

Do napędu Bayona oddelegowano konstrukcję benzynową 1.0 T-GDI. Ma doładowanie i 100 KM, co przekłada się na odpowiednie osiągi. Do wyboru mamy skrzynię manualną lub automatyczną, dwusprzęgłową. Średnie zużycie paliwa nieznacznie przekracza 5 l. Istotne, że masa własna Hyundaia to ok. 1100 kg. Jeden z najlżejszych pojazdów w segmencie.

Hyundai
Ioniq 5

Ioniq 5 to elektryk, który wprowadził Hyundaia na nowe tory. Auto zostało entuzjastycznie przyjęte przez Europejczyków. Nic dziwnego: wygląda świetnie i łączy w sobie cechy samochodów klasy średniej oraz SUV. W ramach bieżącej oferty Ioniq 5 zyskał rabat w wysokości 25 tys. zł. Za złotówkę otrzymamy ładowarkę ścienną, a miesięczna rata netto w programie Easy Move On startuje z poziomu 1335 zł.

Hyundai
Ioniq 5

Ioniq 5 to elektryk, który wprowadził Hyundaia na nowe tory. Auto zostało entuzjastycznie przyjęte przez Europejczyków. Nic dziwnego: wygląda świetnie i łączy w sobie cechy samochodów klasy średniej oraz SUV. W ramach bieżącej oferty Ioniq 5 zyskał rabat w wysokości 25 tys. zł. Za złotówkę otrzymamy ładowarkę ścienną, a miesięczna rata netto w programie Easy Move On startuje z poziomu 1335 zł.

Stylizacja Ioniqa 5 jest na wskroś nowoczesna, choć nawiązuje do digitalowych lat 80. Kwadratowe reflektory i kształt diod przywołują wspomnienia o filmach mocno wybiegających w przyszłość. Do tego Hyundai to duży, rodzinny samochód. Ma 463,5 cm długości, a jego szerokość to 189 cm. Uwagę zwraca również rozstaw osi ustalony na poziomie 300 cm. To poziom przypisany do luksusowych limuzyn wożących dygnitarzy.

Hyundai słynie z nieszablonowych rozwiązań i takie też znajdziemy na pokładzie Ioniqa 5. Auto rozpieszcza nie tylko nietuzinkową formą zewnętrzną, ale też kapitańskimi fotelami z wszechstronną regulacją i możliwością rozkładania, które przypominają wygodne szezlongi. Zawiadujemy nimi elektrycznie, a dodatkowe podgrzewanie i wentylacja pomogą się zregenerować podczas długiej podróży.

Ioniq 5 oferuje mnóstwo miejsca w dwóch rzędach i równie dużo w bagażniku. Rodzinny wyjazd weekendowy stanie się przyjemnością. Kufer pomieści od 527 do 1587 l. Ważne, że po złożeniu asymetrycznej kanapy uzyskujemy dostęp do niemal płaskiej podłogi. Dodatkowy schowek wygospodarowano z przodu – 57 l w wersji 2WD. Dobre miejsce na kable.

Elektryczny Hyundai przypadnie do gustu miłośnikom nowoczesnych gadżetów elektronicznych. Jego kokpit zdobią dwa ekrany o przekątnej 12 cali. Cechują się wysoką rozdzielczością i dobrym nasyceniem kolorów. Centralny połączymy bezprzewodowo ze smartfonami bazującymi na Android Auto i Apple CarPlay, co umożliwi przeniesienie na wyświetlacz ulubionych aplikacji z telefonu.

Nowatorski elektryk to również mocne napędy. Te w Ioniqu mają od 170 do 325 KM. Najmocniejszy oferuje aż 605 Nm. Do setki przyspiesza w 5,1 s, co czyni zeń prawdziwego sportowca o rodzinnym usposobieniu. Opcjonalny napęd na obie osie optymalizuje trakcję zarówno na mokrej, jak i zaśnieżonej nawierzchni. W standardzie dostajemy baterię o pojemności 58 kWh netto. Większa oferuje 77,4 kWh netto.

Hyundai
Ioniq 5

Ioniq 5 to elektryk, który wprowadził Hyundaia na nowe tory. Auto zostało entuzjastycznie przyjęte przez Europejczyków. Nic dziwnego: wygląda świetnie i łączy w sobie cechy samochodów klasy średniej oraz SUV. W ramach bieżącej oferty Ioniq 5 zyskał rabat w wysokości 25 tys. zł. Za złotówkę otrzymamy ładowarkę ścienną, a miesięczna rata netto w programie Easy Move On startuje z poziomu 1335 zł.

1

Stylizacja Ioniqa 5 jest na wskroś nowoczesna, choć nawiązuje do digitalowych lat 80. Kwadratowe reflektory i kształt diod przywołują wspomnienia o filmach mocno wybiegających w przyszłość. Do tego Hyundai to duży, rodzinny samochód. Ma 463,5 cm długości, a jego szerokość to 189 cm. Uwagę zwraca również rozstaw osi ustalony na poziomie 300 cm. To poziom przypisany do luksusowych limuzyn wożących dygnitarzy.

2

Hyundai słynie z nieszablonowych rozwiązań i takie też znajdziemy na pokładzie Ioniqa 5. Auto rozpieszcza nie tylko nietuzinkową formą zewnętrzną, ale też kapitańskimi fotelami z wszechstronną regulacją i możliwością rozkładania, które przypominają wygodne szezlongi. Zawiadujemy nimi elektrycznie, a dodatkowe podgrzewanie i wentylacja pomogą się zregenerować podczas długiej podróży.

3

Ioniq 5 oferuje mnóstwo miejsca w dwóch rzędach i równie dużo w bagażniku. Rodzinny wyjazd weekendowy stanie się przyjemnością. Kufer pomieści od 527 do 1587 l. Ważne, że po złożeniu asymetrycznej kanapy uzyskujemy dostęp do niemal płaskiej podłogi. Dodatkowy schowek wygospodarowano z przodu – 57 l w wersji 2WD. Dobre miejsce na kable.

4

Elektryczny Hyundai przypadnie do gustu miłośnikom nowoczesnych gadżetów elektronicznych. Jego kokpit zdobią dwa ekrany o przekątnej 12 cali. Cechują się wysoką rozdzielczością i dobrym nasyceniem kolorów. Centralny połączymy bezprzewodowo ze smartfonami bazującymi na Android Auto i Apple CarPlay, co umożliwi przeniesienie na wyświetlacz ulubionych aplikacji z telefonu.

5

Nowatorski elektryk to również mocne napędy. Te w Ioniqu mają od 170 do 325 KM. Najmocniejszy oferuje aż 605 Nm. Do setki przyspiesza w 5,1 s, co czyni zeń prawdziwego sportowca o rodzinnym usposobieniu. Opcjonalny napęd na obie osie optymalizuje trakcję zarówno na mokrej, jak i zaśnieżonej nawierzchni. W standardzie dostajemy baterię o pojemności 58 kWh netto. Większa oferuje 77,4 kWh netto.

Hyundai
Ioniq 6

Równie dużo emocji na drodze wzbudza Ioniq 6. To propozycja dla osób ceniących elegancję reprezentacyjnej limuzyny i cechy nadwozia typu coupé z dynamicznie opadającą linią dachu. Hyundai ma w sobie wartości klasy premium – nie tylko ze względu na wygląd, lecz również na jakość wykonania. Obecnie dostaniemy na niego rabat w wysokości 29 tys. zł i Wallboxa za złotówkę. Auto dostępne jest w Leasingu Easy Move On od 1779 zł netto miesięcznie.

Hyundai
Ioniq 6

Równie dużo emocji na drodze wzbudza Ioniq 6. To propozycja dla osób ceniących elegancję reprezentacyjnej limuzyny i cechy nadwozia typu coupé z dynamicznie opadającą linią dachu. Hyundai ma w sobie wartości klasy premium – nie tylko ze względu na wygląd, lecz również na jakość wykonania. Obecnie dostaniemy na niego rabat w wysokości 29 tys. zł i Wallboxa za złotówkę. Auto dostępne jest w Leasingu Easy Move On od 1779 zł netto miesięcznie.

Ioniq 6 został zaprojektowany z myślą o zdobywaniu nie tylko miejskich, lecz również autostradowych odcinków. Skromne zapotrzebowanie na prąd zapewnia rekordowo niski współczynnik oporu powietrza – 0,21. Taką wartością mogą pochwalić się wyczynowe maszyny torowe rywalizujące o najwyższe trofea w mistrzostwach świata.

Ioniq 6 aspiruje do klasy premium na kilka sposobów. Jednym z nich jest długa lista wyposażenia. Podczas nocnych wypraw docenimy obecność adaptacyjnych reflektorów matrycowych LED. Dopasowują snop świetlny do aktualnych warunków na drodze, istotnie poprawiając bezpieczeństwo. W trasie korzystajmy też z aktywnego tempomatu utrzymującego prędkość i odległość względem poprzedzającego pojazdu.

Streamliner to dobre określenie dla Ioniqa 6. Aerodynamiczna limuzyna rozmiarami wpisuje się w klasę wyższą. Ma 485,5 cm długości i zaledwie 149,5 cm wysokości. Rozstaw osi jest imponujący – 295 cm. Spore gabaryty przekładają się na przestronność wnętrza i dodatkowe schowki na kable lub inne drobiazgi. Przedni pozwala zmieścić aż 45 l, w tylnym schowamy 401 l bagażu.

Ioniq 6 ma wiele cech sportowych i tak też możemy poczuć się z jego kierownicą. Występuje w dwóch wersjach napędowych. Słabsza ma 229, zaś mocniejsza 325 KM. Obie oferują 605 Nm. Topowy wariant został sprzężony z wydajnym system AWD, co przekłada się na świetne osiągi. Sprint do pierwszej setki zajmuje zaledwie 5,1 s, a wskazówka prędkościomierza kończy bieg na 185 km/h (wartość ograniczona elektronicznie).

W zależności od wybranego wariantu maksymalny zasięg w cyklu mieszanym wynosi od 519 do 614 km. To sprawia, że Ioniq 6 z powodzeniem może pokonywać odcinki wakacyjne. W średnim rozrachunku zużywa zaledwie 14,3 kWh na 100 km. Wyjątkowo szybko da się go też ładować. Maksymalny transfer to 350 kW. Tym samym uzupełnienie energii od 10 do 80 proc. trwa tylko 18 minut.

Hyundai
Ioniq 6

Równie dużo emocji na drodze wzbudza Ioniq 6. To propozycja dla osób ceniących elegancję reprezentacyjnej limuzyny i cechy nadwozia typu coupé z dynamicznie opadającą linią dachu. Hyundai ma w sobie wartości klasy premium – nie tylko ze względu na wygląd, lecz również na jakość wykonania. Obecnie dostaniemy na niego rabat w wysokości 29 tys. zł i Wallboxa za złotówkę. Auto dostępne jest w Leasingu Easy Move On od 1779 zł netto miesięcznie.

1

Ioniq 6 został zaprojektowany z myślą o zdobywaniu nie tylko miejskich, lecz również autostradowych odcinków. Skromne zapotrzebowanie na prąd zapewnia rekordowo niski współczynnik oporu powietrza – 0,21. Taką wartością mogą pochwalić się wyczynowe maszyny torowe rywalizujące o najwyższe trofea w mistrzostwach świata.

2

Ioniq 6 aspiruje do klasy premium na kilka sposobów. Jednym z nich jest długa lista wyposażenia. Podczas nocnych wypraw docenimy obecność adaptacyjnych reflektorów matrycowych LED. Dopasowują snop świetlny do aktualnych warunków na drodze, istotnie poprawiając bezpieczeństwo. W trasie korzystajmy też z aktywnego tempomatu utrzymującego prędkość i odległość względem poprzedzającego pojazdu.

3

Streamliner to dobre określenie dla Ioniqa 6. Aerodynamiczna limuzyna rozmiarami wpisuje się w klasę wyższą. Ma 485,5 cm długości i zaledwie 149,5 cm wysokości. Rozstaw osi jest imponujący – 295 cm. Spore gabaryty przekładają się na przestronność wnętrza i dodatkowe schowki na kable lub inne drobiazgi. Przedni pozwala zmieścić aż 45 l, w tylnym schowamy 401 l bagażu.

4

Ioniq 6 ma wiele cech sportowych i tak też możemy poczuć się z jego kierownicą. Występuje w dwóch wersjach napędowych. Słabsza ma 229, zaś mocniejsza 325 KM. Obie oferują 605 Nm. Topowy wariant został sprzężony z wydajnym system AWD, co przekłada się na świetne osiągi. Sprint do pierwszej setki zajmuje zaledwie 5,1 s, a wskazówka prędkościomierza kończy bieg na 185 km/h (wartość ograniczona elektronicznie).

5

W zależności od wybranego wariantu maksymalny zasięg w cyklu mieszanym wynosi od 519 do 614 km. To sprawia, że Ioniq 6 z powodzeniem może pokonywać odcinki wakacyjne. W średnim rozrachunku zużywa zaledwie 14,3 kWh na 100 km. Wyjątkowo szybko da się go też ładować. Maksymalny transfer to 350 kW. Tym samym uzupełnienie energii od 10 do 80 proc. trwa tylko 18 minut.

Ustawienia prywatności